Äntligen hemkänsla

Flyttade till en ny villa för några månader sen och har haft jätte problem med att inreda mitt så att det känns som mig och det känns som hemma.
Har nog varit på Ikea och alla andra ställen sådär en 40 gånger och bara yrat omkring men igår lyckades jag äntligen inreda färdigt.
Jag har i det hela kört på Svart och Vitt i och med att jag planerat att skaffa mig en lägenhet när jag pluggat färdigt och stabiliserat mig inom yrket, så min våning här hos mamma och pappa ska anpassas med möbler som kan flytta med mig till min första lägenhet sedan!
Så här har ni lite pics
Mitt "kontor"
Sängen
slappehörnan
Badrummet är inget speciellt men here it is
Löve C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Äntligen hemkänsla

Flyttade till en ny villa för några månader sen och har haft jätte problem med att inreda mitt så att det känns som mig och det känns som hemma.
Har nog varit på Ikea och alla andra ställen sådär en 40 gånger och bara yrat omkring men igår lyckades jag äntligen inreda färdigt.
Jag har i det hela kört på Svart och Vitt i och med att jag planerat att skaffa mig en lägenhet när jag pluggat färdigt och stabiliserat mig inom yrket, så min våning här hos mamma och pappa ska anpassas med möbler som kan flytta med mig till min första lägenhet sedan!
Så här har ni lite pics
Mitt "kontor"
Sängen
slappehörnan
Badrummet är inget speciellt men here it is
Löve C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback