Eftermiddag

Dagen blev inte riktigt som planerad utan när pojkvännen kom hem stack vi och tvättade bilen , käkade och lagade cyklarna. Sen kom N hit och jag klippte henne, duktiga jag glömde dock att fota men det var ändå inget roligt i och med att man knappt får klippa en millimeter på henne :P
Snart kommer det hit en annan tjej så beroende på vad det blir får klippning så får ni kanske en B&A ikväll ;) efter klippningen ska jag med min pojkvän och hans vänner och bada lite och njuta.. Han har tjatat om sushi halva dagen så vi kanske ska dra och käka det också:D
från en tidigare klippning på lilla N
vet dock inte varför bilden vänder sig då jag ska lägga upp den!
kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Eftermiddag

Dagen blev inte riktigt som planerad utan när pojkvännen kom hem stack vi och tvättade bilen , käkade och lagade cyklarna. Sen kom N hit och jag klippte henne, duktiga jag glömde dock att fota men det var ändå inget roligt i och med att man knappt får klippa en millimeter på henne :P
Snart kommer det hit en annan tjej så beroende på vad det blir får klippning så får ni kanske en B&A ikväll ;) efter klippningen ska jag med min pojkvän och hans vänner och bada lite och njuta.. Han har tjatat om sushi halva dagen så vi kanske ska dra och käka det också:D
från en tidigare klippning på lilla N
vet dock inte varför bilden vänder sig då jag ska lägga upp den!
kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback