FÖRLÅT

Mitt internet la ner och ville absolut inte komma igång igen :( så fick bli 0 inlägg igår.
Nu har jag äntligen fått hjälp och det är igång igen :D
Gårdagen spenderade jag först på att göra en makeover på en kompis som ville gå från mörkbrunt till ljust(bilder kommer i dagarna)
Efter det hade jag JAG dag, åkte och shoppade mig en våg för mitt VV liv, och ett mobilskal
Åkte hem och färgade ögonbrynen och fixade lite med ansiktet och gjorde i ordning mitt smink.
Lagade middag med mig själv och sen gick jag på en powerwalk med mina två vildingar som skulle stanna och sniffa överallt
Sedan blev det Glee resten av kvällen!
ÄLSKAR jag dagar
Nu har jag fixat mig lite och städat undan för idag kommer några släktingar på besök!
Ska dra och shoppa lite på Nova med mamsen och sedan har jag någon klippning i EFM!
Dagens
Jeans Gina
Tröja Gina
Väska Gina
lite väl mycket gina idag haha
kärlek C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

FÖRLÅT

Mitt internet la ner och ville absolut inte komma igång igen :( så fick bli 0 inlägg igår.
Nu har jag äntligen fått hjälp och det är igång igen :D
Gårdagen spenderade jag först på att göra en makeover på en kompis som ville gå från mörkbrunt till ljust(bilder kommer i dagarna)
Efter det hade jag JAG dag, åkte och shoppade mig en våg för mitt VV liv, och ett mobilskal
Åkte hem och färgade ögonbrynen och fixade lite med ansiktet och gjorde i ordning mitt smink.
Lagade middag med mig själv och sen gick jag på en powerwalk med mina två vildingar som skulle stanna och sniffa överallt
Sedan blev det Glee resten av kvällen!
ÄLSKAR jag dagar
Nu har jag fixat mig lite och städat undan för idag kommer några släktingar på besök!
Ska dra och shoppa lite på Nova med mamsen och sedan har jag någon klippning i EFM!
Dagens
Jeans Gina
Tröja Gina
Väska Gina
lite väl mycket gina idag haha
kärlek C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback