godkväll

Godkväll gottfolk!
Är fortfarande dålig därför dålig update:( Varit iväg lite med pojkvännen och handlat sen lagade vi mat och placerade oss framför tv resten av eftermiddagen/kvällen.
Nu sitter han vid tvn/xboxen (förlåt playstationet) och jag vid datorn och modesurfar lite skor och väskor, ÄLSKA SKOR!!!
Köpte även med mig Elsas värld när vi var och handlade. Lästa Elsas mode när vi var på Mallorca nyligen och fastnade totalt så nu ska jag slänga mig i sängen och börja på Elsas Värld :)
Vila vila vila och imorgon hoppas jag på att man mår bättre


gööönatt / C





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

godkväll

Godkväll gottfolk!
Är fortfarande dålig därför dålig update:( Varit iväg lite med pojkvännen och handlat sen lagade vi mat och placerade oss framför tv resten av eftermiddagen/kvällen.
Nu sitter han vid tvn/xboxen (förlåt playstationet) och jag vid datorn och modesurfar lite skor och väskor, ÄLSKA SKOR!!!
Köpte även med mig Elsas värld när vi var och handlade. Lästa Elsas mode när vi var på Mallorca nyligen och fastnade totalt så nu ska jag slänga mig i sängen och börja på Elsas Värld :)
Vila vila vila och imorgon hoppas jag på att man mår bättre


gööönatt / C





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback