Kärlek

Hej kära vänner :) förlåt att jag svek er igår men var bakis och hade ont överallt så rörde mig typ inte ur sängen mer än nödvändigt:p hehe. Och nu är klockan 5.00 och jag kan inte sova mer ? Om det är fint väder på morgonen ska jag placera mig i solen och njuta av musik och annat gott, på eftermiddagen ska jag klippa en kompis. Sen kanske det blir en tur till köpcentrat. Vill köpa Elsas värld i och med att jag läste Elsas mode nu på semestern i mallorca och fastnade totalt. Rekomenderar !!! Nej gott folk nu ska jag krypa tillbaka till sängen och fortsätta krama min älskling som sover som en sten :) /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Kärlek

Hej kära vänner :) förlåt att jag svek er igår men var bakis och hade ont överallt så rörde mig typ inte ur sängen mer än nödvändigt:p hehe. Och nu är klockan 5.00 och jag kan inte sova mer ? Om det är fint väder på morgonen ska jag placera mig i solen och njuta av musik och annat gott, på eftermiddagen ska jag klippa en kompis. Sen kanske det blir en tur till köpcentrat. Vill köpa Elsas värld i och med att jag läste Elsas mode nu på semestern i mallorca och fastnade totalt. Rekomenderar !!! Nej gott folk nu ska jag krypa tillbaka till sängen och fortsätta krama min älskling som sover som en sten :) /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback