Min hund glad hund :) hihi ... Denna freda...

img_5068 (MMS)

Min hund glad hund :) hihi ... Denna fredag kväll spenderar jag hemma med familjen.. Helt sjukt hur tråkiga filmer dom sänder på tv ju:( ingen helghemma diggare egentligen men Malmös uteliv hade inget bra att erbjuda en kväll som denna och höften är fortfarande kass så vilar mig från utelivet för omväxlings skull! Pojkvännen har gett mig en mysig massage så nu tar jag ett skönt bad sen blir det sängen och tv.                 Trött på lov nu vill bara komma igång med allt hårt slit med hår nu ju :) längtar sååå mycket till visningen i december :) kommer bli så coolt att få visa vad man går för.. Men mer om det får ni redo på längre fram:) love c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Min hund glad hund :) hihi ... Denna freda...

img_5068 (MMS)

Min hund glad hund :) hihi ... Denna fredag kväll spenderar jag hemma med familjen.. Helt sjukt hur tråkiga filmer dom sänder på tv ju:( ingen helghemma diggare egentligen men Malmös uteliv hade inget bra att erbjuda en kväll som denna och höften är fortfarande kass så vilar mig från utelivet för omväxlings skull! Pojkvännen har gett mig en mysig massage så nu tar jag ett skönt bad sen blir det sängen och tv.                 Trött på lov nu vill bara komma igång med allt hårt slit med hår nu ju :) längtar sååå mycket till visningen i december :) kommer bli så coolt att få visa vad man går för.. Men mer om det får ni redo på längre fram:) love c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback