mys söndag

hellow pips , Vilken kväll jag hade igår :D
Vi började med förfest hos min underbara emilko. Jag hon och Angelica satt och snackade en massa skit och drack lite. Sen tog vi oss in till stan och hem till jojo där Sara, Jojjo och Dannie satt och storkrökade. Vi tog oss in till Gossip, första gången jag var där faktiskt och det var great men vi fick för oss att gå vidare så Jag emilko och Ang stack till Prinsen och dansade för fulla muggar. Tyvärr stängde det redan 3 så då blev det fyllemat och övernattning för mig hos min milko. Vi babblade nog minst till fem och sov sedan till 1 idag =)
Nu är jag hemma och har nyss storstädat och tagit en långdusch. Pojkvännen min är och handlar mat sen ska vi laga mysmiddag och placera oss framför tvn och ha söndagsmys.
Grattis till som firar 1år+ idag!
Some Pics from lastnight
A the taxi driver
Tompa och Dän the Män inne på gossips uteservering
min underbara Milko med min E-cigg som hon fastnade för
Bobo är för cool för att vara med ;)
bigmama love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

mys söndag

hellow pips , Vilken kväll jag hade igår :D
Vi började med förfest hos min underbara emilko. Jag hon och Angelica satt och snackade en massa skit och drack lite. Sen tog vi oss in till stan och hem till jojo där Sara, Jojjo och Dannie satt och storkrökade. Vi tog oss in till Gossip, första gången jag var där faktiskt och det var great men vi fick för oss att gå vidare så Jag emilko och Ang stack till Prinsen och dansade för fulla muggar. Tyvärr stängde det redan 3 så då blev det fyllemat och övernattning för mig hos min milko. Vi babblade nog minst till fem och sov sedan till 1 idag =)
Nu är jag hemma och har nyss storstädat och tagit en långdusch. Pojkvännen min är och handlar mat sen ska vi laga mysmiddag och placera oss framför tvn och ha söndagsmys.
Grattis till som firar 1år+ idag!
Some Pics from lastnight
A the taxi driver
Tompa och Dän the Män inne på gossips uteservering
min underbara Milko med min E-cigg som hon fastnade för
Bobo är för cool för att vara med ;)
bigmama love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback