Stylingtips!

MAROCCAN OIL
Gör ditt hår fantastiskt glansigt. Jag använder det själv i och med att mitt hår blivit extremt glanslöst och torrt sen jag rakpermanentade det och nu efter att jag använt det i en månad har mitt hår förbättrats enormt mycket.
Jag är helt såld!!!
Min bästa väns mamma var här innan och skulle på fest nu på kvällen så jag erbjöd henne en liten styling.
Tvättade hennes hår med Loreal's färg shampoo och balsam
Handduks torkade det och applicerade oljan.
Sedan tog jag även i lite mousse i det för att det skulle blir lite med lätt stylat vid föningen.
Välfönade henne med en stor rundborste för att ge henne massa volym.
Resultatet




love/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Stylingtips!

MAROCCAN OIL
Gör ditt hår fantastiskt glansigt. Jag använder det själv i och med att mitt hår blivit extremt glanslöst och torrt sen jag rakpermanentade det och nu efter att jag använt det i en månad har mitt hår förbättrats enormt mycket.
Jag är helt såld!!!
Min bästa väns mamma var här innan och skulle på fest nu på kvällen så jag erbjöd henne en liten styling.
Tvättade hennes hår med Loreal's färg shampoo och balsam
Handduks torkade det och applicerade oljan.
Sedan tog jag även i lite mousse i det för att det skulle blir lite med lätt stylat vid föningen.
Välfönade henne med en stor rundborste för att ge henne massa volym.
Resultatet




love/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback