underbar torsdag

Idag känner jag mig pigg och glad :) Ont i magen som aldrig förr men inte ens det ska förstöra denna fina dag.
Det är otroligt varmt och hade egentligen planerat att lägga mig i solen men jag har absolut ingen lust för det idag, Idag känner jag mig riktigt drivande så vaknade vid nio fast att jag var uppe och inte kunde sova vid 5.
Tog mig ett bad och städade sedan svinstian som nu skiner.
Sitter nu vid datorn och ska fixa med räkningar och försöka få ordning på lite.. Pojkvännen är iväg med min mamma och hjälper henne med lite så när han kommer tillbaka är jag sugen på lite stan och kanske en lunch.
vilket as jag fick hahhaha
min hund tänker nog whaat tha fack
Drog på mig ett par shorts från MQ, linne från Bershka och kammade mig faktiskt ;)
love c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

underbar torsdag

Idag känner jag mig pigg och glad :) Ont i magen som aldrig förr men inte ens det ska förstöra denna fina dag.
Det är otroligt varmt och hade egentligen planerat att lägga mig i solen men jag har absolut ingen lust för det idag, Idag känner jag mig riktigt drivande så vaknade vid nio fast att jag var uppe och inte kunde sova vid 5.
Tog mig ett bad och städade sedan svinstian som nu skiner.
Sitter nu vid datorn och ska fixa med räkningar och försöka få ordning på lite.. Pojkvännen är iväg med min mamma och hjälper henne med lite så när han kommer tillbaka är jag sugen på lite stan och kanske en lunch.
vilket as jag fick hahhaha
min hund tänker nog whaat tha fack
Drog på mig ett par shorts från MQ, linne från Bershka och kammade mig faktiskt ;)
love c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback