MÅNDAG i mitt hjärta

Jag ÄLSKAR måndagar ;)
Hunnit hitta på massa bus under helgen och hunnit spinna på massa ideér för den kommande veckan, men en dag i taget.
IMORGON står massa på schemmat så snart kallar sängen på mig så att jag är ordentligt utvilad.
Klockan tio ska jag göra en rakpermanent så bilderna kommer komma upp så fort jag hunnit färdigt och får tid med att ta en liten paus med mobilen i handen .
VAD SOM STÅR PÅ MÅNDAGENS LISTA ;)
  • RAKPERMANENT
  • KUNDER
  • MÖTE MED GHD
  • FIXA MINA NAGLAR
  • TRÄNING
Och imorgon går jag tillbaka till mina bättre matvanor igen efter lite paus tackvare sjukdom och utlandsresa. Känner mig sjukt kass som käkat skit i tre veckor nu, så funderar skarpt på detox denna vecka eller så kör jag bara igång med GI direkt ;)
bild lånad från google

Kommentarer
Postat av: Paulina

Detoxa!!!! eller kör på gi med mig nu i två mån!! heheh

2012-03-19 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

MÅNDAG i mitt hjärta

Jag ÄLSKAR måndagar ;)
Hunnit hitta på massa bus under helgen och hunnit spinna på massa ideér för den kommande veckan, men en dag i taget.
IMORGON står massa på schemmat så snart kallar sängen på mig så att jag är ordentligt utvilad.
Klockan tio ska jag göra en rakpermanent så bilderna kommer komma upp så fort jag hunnit färdigt och får tid med att ta en liten paus med mobilen i handen .
VAD SOM STÅR PÅ MÅNDAGENS LISTA ;)
  • RAKPERMANENT
  • KUNDER
  • MÖTE MED GHD
  • FIXA MINA NAGLAR
  • TRÄNING
Och imorgon går jag tillbaka till mina bättre matvanor igen efter lite paus tackvare sjukdom och utlandsresa. Känner mig sjukt kass som käkat skit i tre veckor nu, så funderar skarpt på detox denna vecka eller så kör jag bara igång med GI direkt ;)
bild lånad från google

Kommentarer
Postat av: Paulina

Detoxa!!!! eller kör på gi med mig nu i två mån!! heheh

2012-03-19 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback