Godkväll :)

Haft en lån dag på jubb idag :) fötterna värker som bara den :( synd om mig tycker jag faktiskt :(


Plockade bryn idag på en kund och färgade dom och måste bara säga att det är så sjukt kul när man får någon med mycket bryn som behöver formas från grund :) hon blev riktigt jul fin iaf :) färgar själv mina brunn ibland för att få mer djup i dom. 150 kostar det för brynfärg och plock så välkomna in :)

Kom även in en kund och gjorde fiberceutic behandlingen! Är lite smått kär i den just nu :) ( tyvärr var mobilen urladdad då så fick inga bilder på det men man såg redan skillnad vid första behandlingen :) me likie

Sedan kom min man( pojkvän ) och hämtade mig och så gick vi bort på Elysse och åt fondue! Ååååååh så gott :) klockan va då 20 i 8 så då stack vi även bort till entré :) pojken köpte finfina skor och jag fick vanilj parfym och vanilj kulor till badet som jag sååå älskar och köpte även en tröja på Gina

Nu har vi kommit hem efter en lång dag på fötter så nu badar jag bubbel i vanilj och njuter innan man ska kasta sig i nybäddad säng


Ps detta är min mammas såkallade tillfälliga grAn ;)
Gönatt c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Godkväll :)

Haft en lån dag på jubb idag :) fötterna värker som bara den :( synd om mig tycker jag faktiskt :(


Plockade bryn idag på en kund och färgade dom och måste bara säga att det är så sjukt kul när man får någon med mycket bryn som behöver formas från grund :) hon blev riktigt jul fin iaf :) färgar själv mina brunn ibland för att få mer djup i dom. 150 kostar det för brynfärg och plock så välkomna in :)

Kom även in en kund och gjorde fiberceutic behandlingen! Är lite smått kär i den just nu :) ( tyvärr var mobilen urladdad då så fick inga bilder på det men man såg redan skillnad vid första behandlingen :) me likie

Sedan kom min man( pojkvän ) och hämtade mig och så gick vi bort på Elysse och åt fondue! Ååååååh så gott :) klockan va då 20 i 8 så då stack vi även bort till entré :) pojken köpte finfina skor och jag fick vanilj parfym och vanilj kulor till badet som jag sååå älskar och köpte även en tröja på Gina

Nu har vi kommit hem efter en lång dag på fötter så nu badar jag bubbel i vanilj och njuter innan man ska kasta sig i nybäddad säng


Ps detta är min mammas såkallade tillfälliga grAn ;)
Gönatt c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback