Im on it again :)

Äntligen är skolan slut och man kan andas ut :) varit med om en del under dom två fantastiska åren och nu ska man knyta ihop den påsen :( sorgligt nog så gör det ont i mig att det är slut men nu börjar min karriär ju :) i fredags hade vi vår stora visning ! Två modeller var hade man. 1 kreativ uppsättning i temat naturkatastrofer och en klipp och färg i temat London fashion. Där utsågs en 1-2-3 i både kategorierna och jag kom på 1plats i London fashion :) har fortfarande svårt att tro på det men det är sant :) jag f------ vann:D så fredag den 16de december ( min födelsedag ) på Victoria teatern runt 21 tiden stod jag på scen och fick min 1plats!!! Imorgon är min första riktiga dag på salongen , Nails&co. Storanygatan 34 är vart ni hittar mig :) ring och boka på 0709282822 eller 971288 ! Lovar att lägga upp alla bilder från visningen då jag fått dom :) puss och peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Im on it again :)

Äntligen är skolan slut och man kan andas ut :) varit med om en del under dom två fantastiska åren och nu ska man knyta ihop den påsen :( sorgligt nog så gör det ont i mig att det är slut men nu börjar min karriär ju :) i fredags hade vi vår stora visning ! Två modeller var hade man. 1 kreativ uppsättning i temat naturkatastrofer och en klipp och färg i temat London fashion. Där utsågs en 1-2-3 i både kategorierna och jag kom på 1plats i London fashion :) har fortfarande svårt att tro på det men det är sant :) jag f------ vann:D så fredag den 16de december ( min födelsedag ) på Victoria teatern runt 21 tiden stod jag på scen och fick min 1plats!!! Imorgon är min första riktiga dag på salongen , Nails&co. Storanygatan 34 är vart ni hittar mig :) ring och boka på 0709282822 eller 971288 ! Lovar att lägga upp alla bilder från visningen då jag fått dom :) puss och peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback