Loreal's fiberceutic !!!!!

Jag gör nu Fiberceutics behandlingar på salongen jag jobbar på, testat det själv och varit super nöjd så tog hem det till mina kunder också! Denna behandling kallas hårets botox i och med att den går in i dom kluvna topparna och fyller igen :) Håret får en fantastisk glans och fyllighet. Framtaget till dom med tjock hår och dom med normalt till tunnare hår ! Bäst resultat vid 3 behandlingar. I behandlingen ingår tvätt och styling! 1 behandling 220kr eller 3 behandlingar för 600kr Boka på 040-971288

http://www.youtube.com/watch?v=BTIkrauRfe4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Loreal's fiberceutic !!!!!

Jag gör nu Fiberceutics behandlingar på salongen jag jobbar på, testat det själv och varit super nöjd så tog hem det till mina kunder också! Denna behandling kallas hårets botox i och med att den går in i dom kluvna topparna och fyller igen :) Håret får en fantastisk glans och fyllighet. Framtaget till dom med tjock hår och dom med normalt till tunnare hår ! Bäst resultat vid 3 behandlingar. I behandlingen ingår tvätt och styling! 1 behandling 220kr eller 3 behandlingar för 600kr Boka på 040-971288

http://www.youtube.com/watch?v=BTIkrauRfe4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback