Slöe fanet

Är rent försunkad :( haft huvudvärk hela morgonen men stack och jobbade ändå ! Fick ett roligt projekt faktiskt! Blond tjej som färgade sig med loreals mousse färg hemma och misslyckades totalt så ville ha tillbaka sin gamla blonda färg ! Tog mig nästan 3 timmar med avfärgningar , blekning och tillslut färg och så va hon blondiii igen;) stressade jag tog ju inga bilder men fick ett glatt sms efterråt att hon va super lycklig igen så det kändes bra :D
Klappar mig själv på axeln ;)

Nu efter en timmes bussfärd ligger jag och slappar och pussar på mina vovvar :) ska slöa tv resten av kvällen och fixa lite småsaker. Kanske städa lite ?
Tycker alla borde ladda ner xbmc där du kan streama massa filmer och slippa ladda ner ;) smart smart :D

Puss puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Slöe fanet

Är rent försunkad :( haft huvudvärk hela morgonen men stack och jobbade ändå ! Fick ett roligt projekt faktiskt! Blond tjej som färgade sig med loreals mousse färg hemma och misslyckades totalt så ville ha tillbaka sin gamla blonda färg ! Tog mig nästan 3 timmar med avfärgningar , blekning och tillslut färg och så va hon blondiii igen;) stressade jag tog ju inga bilder men fick ett glatt sms efterråt att hon va super lycklig igen så det kändes bra :D
Klappar mig själv på axeln ;)

Nu efter en timmes bussfärd ligger jag och slappar och pussar på mina vovvar :) ska slöa tv resten av kvällen och fixa lite småsaker. Kanske städa lite ?
Tycker alla borde ladda ner xbmc där du kan streama massa filmer och slippa ladda ner ;) smart smart :D

Puss puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback