Vardagslivet a la cathe

Hellooooo .. ¨
vem vad hur när varför?
  1. Cathe
  2. nej det är inte mitt namn utan smeknamn
  3. bor i malmö
  4. Pluggar till frisör
  5. sjunger inte i duschen men i badkaret ibland
  6. jobbar extra som alla andra ung"dumma"r
  7. hatar när folk antar att jag kan klippa dom gratis för det är något jag tycker är kul? wtf?
  8. är riktigt busig
  9. ÄLSKAR ATT BADA
  10. oftast hungrig,trött eller så har jag ont någonstans(enligt mina facebook upd)
  11. är typ rädd för allt så kollar bara på komedi annars får jag mardrömmar
  12. hade kunnat göra film på mina drömmar eller iaf en bok
  13. ÄLSKAR barn (inte på pedo sättet)
  14. ....
  15. .......
  16. ......dagen då jag fyller år;)
  17. ......
  18. .....
  19. .....
vem är hon cathe?
  • Driven... men samtidigt en riktig latmask
  • Glad... men ibland riktigt gruuuuumpy!
  • Sprallig....men samtidigt en riktig mysnarkoman
  • utåt... men ibland kanske lite blyg?
  • överskottsenergisk... men riktigt morgonslö
i could go on and on och vi hade ändå inte kommit fram till vem jag är...
Eller?
Jag är den jag är och ingen annan.
Denna bilden visar nog bäst vem jag är, även om bilden är ett antal år gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Vardagslivet a la cathe

Hellooooo .. ¨
vem vad hur när varför?
  1. Cathe
  2. nej det är inte mitt namn utan smeknamn
  3. bor i malmö
  4. Pluggar till frisör
  5. sjunger inte i duschen men i badkaret ibland
  6. jobbar extra som alla andra ung"dumma"r
  7. hatar när folk antar att jag kan klippa dom gratis för det är något jag tycker är kul? wtf?
  8. är riktigt busig
  9. ÄLSKAR ATT BADA
  10. oftast hungrig,trött eller så har jag ont någonstans(enligt mina facebook upd)
  11. är typ rädd för allt så kollar bara på komedi annars får jag mardrömmar
  12. hade kunnat göra film på mina drömmar eller iaf en bok
  13. ÄLSKAR barn (inte på pedo sättet)
  14. ....
  15. .......
  16. ......dagen då jag fyller år;)
  17. ......
  18. .....
  19. .....
vem är hon cathe?
  • Driven... men samtidigt en riktig latmask
  • Glad... men ibland riktigt gruuuuumpy!
  • Sprallig....men samtidigt en riktig mysnarkoman
  • utåt... men ibland kanske lite blyg?
  • överskottsenergisk... men riktigt morgonslö
i could go on and on och vi hade ändå inte kommit fram till vem jag är...
Eller?
Jag är den jag är och ingen annan.
Denna bilden visar nog bäst vem jag är, även om bilden är ett antal år gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback