Visste ni att jag har lugg? Inte många som...

img_1854 (MMS)

Visste ni att jag har lugg? Inte många som vet det inte ;) haft den nere typ 3 gånger sen den klipptes haha :p iaf vilken slödag det varit :( tråkdag delux!!!! Kvällen har jag spenderat med att ha jag tid:) fixat naglarna badat och nu myser jag med hundarna :) vi ska se en film i sängen sen blir det   Sömn. Är faktiskt jätte trött idag. Imorgon börjar jag 10 och slutar 1;) lyx fredag .. Lovar att visa er massa med restylanet också ju:) pösa love c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Visste ni att jag har lugg? Inte många som...

img_1854 (MMS)

Visste ni att jag har lugg? Inte många som vet det inte ;) haft den nere typ 3 gånger sen den klipptes haha :p iaf vilken slödag det varit :( tråkdag delux!!!! Kvällen har jag spenderat med att ha jag tid:) fixat naglarna badat och nu myser jag med hundarna :) vi ska se en film i sängen sen blir det   Sömn. Är faktiskt jätte trött idag. Imorgon börjar jag 10 och slutar 1;) lyx fredag .. Lovar att visa er massa med restylanet också ju:) pösa love c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback