Baksidan

Ja idag har jag bara legat och latat mig och varit allmänt bakis :) va ute igår och va hemma sent så varit slut idag :(

Imorgon kommer pojkvännen över på mysfrukost sen ska vi umgås en massa och njuta av den lediga dagen :) min måndag är fullproppad med jobb :) fast inte frisör jobb utan mina två andra jobb :) får även min iPad i veckan ;) mohaha

Behöver fan ta mig en personlig tränare :( hinner aldrig träna och det stör mig .. Får börja gå på pass på det dagar jag kan och sedan kanske köra ett snabbt gympass under dagen mellan kunderna då salongen jag jobbar på ligger precis bredvid gymmet ;)

Nä godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Baksidan

Ja idag har jag bara legat och latat mig och varit allmänt bakis :) va ute igår och va hemma sent så varit slut idag :(

Imorgon kommer pojkvännen över på mysfrukost sen ska vi umgås en massa och njuta av den lediga dagen :) min måndag är fullproppad med jobb :) fast inte frisör jobb utan mina två andra jobb :) får även min iPad i veckan ;) mohaha

Behöver fan ta mig en personlig tränare :( hinner aldrig träna och det stör mig .. Får börja gå på pass på det dagar jag kan och sedan kanske köra ett snabbt gympass under dagen mellan kunderna då salongen jag jobbar på ligger precis bredvid gymmet ;)

Nä godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback