Keratin

Gjorde en Keratin behandling på min mor idag och jag är helt tagen av resultatet :)
Testat andra tidigare men nu har jag hittat rätt ;)

Keratin är något som finns i ett friskt hår men försvinner ju mer håret skadas och slits så detta är ingen farlig behandling och håller inte permanent utan tvättas ut med månaderna som går .. Så är du jätte lockig så blir det rakt men börjar våga sig efter ett tag och blir tillslut lockigt igen:) super bra för blondiner som blonderat isönder sitt hår :)

Pris
Långt hår från 2500
Kort 2000

Här är en före bild och efter :) blev en färgning innan vi gjorde behandlingen också :)

Hoppas ni gillar det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Keratin

Gjorde en Keratin behandling på min mor idag och jag är helt tagen av resultatet :)
Testat andra tidigare men nu har jag hittat rätt ;)

Keratin är något som finns i ett friskt hår men försvinner ju mer håret skadas och slits så detta är ingen farlig behandling och håller inte permanent utan tvättas ut med månaderna som går .. Så är du jätte lockig så blir det rakt men börjar våga sig efter ett tag och blir tillslut lockigt igen:) super bra för blondiner som blonderat isönder sitt hår :)

Pris
Långt hår från 2500
Kort 2000

Här är en före bild och efter :) blev en färgning innan vi gjorde behandlingen också :)

Hoppas ni gillar det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback