Värme

Snackade nyss med mina fina föräldrar som glider runt på en moppe i Thailand och har det bra :) dom har nu varit borta i snart två veckor och berättade nyss att dom åker till Vietnam i veckan och stannar där till den 30de april :) lyx , trodde dock dom skulle komma hem tidigare Men så blir det nog inte för den 30de reser dom inte hem utan tillbaka till thai. Hoppas dom njuter ordentligt och då dom kommer hem är här varmt :)

Själv har jag inte mycket att se fram emot just nu haha , jo en iPad som kanske kommer i leverans bästa vecka och ett par byxor jag har hos sömmerskan. ;) haha illa.

Nu ska jag snart mot jobb nummer två i höllviken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Värme

Snackade nyss med mina fina föräldrar som glider runt på en moppe i Thailand och har det bra :) dom har nu varit borta i snart två veckor och berättade nyss att dom åker till Vietnam i veckan och stannar där till den 30de april :) lyx , trodde dock dom skulle komma hem tidigare Men så blir det nog inte för den 30de reser dom inte hem utan tillbaka till thai. Hoppas dom njuter ordentligt och då dom kommer hem är här varmt :)

Själv har jag inte mycket att se fram emot just nu haha , jo en iPad som kanske kommer i leverans bästa vecka och ett par byxor jag har hos sömmerskan. ;) haha illa.

Nu ska jag snart mot jobb nummer två i höllviken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback