b and a

Gjorde en rakpermanent idag , han har otroligt lockigt hår så slutresultatet efter en behandling blir inte spik rakt utan det lugnar ner lockarna. Behandlingen kommer vi att göra om om cirka 1-2 månader så hans hår blivit lite längre, då kommer vi även få ett mycket rakare resultat
Det jag upplever med denna rakpermanent det är faktiskt att håret får en bättre kvalite än tidigare , det blir mjukare och faktiskt glansigare.
FÖRE
EFTER
Tänkte för ansiktet då jag inte frågat om lov att lägga upp dom ;)
Tycker  inte att dessa bilder ger resultatet någon rättvisa men ska försöka ta en ny bild i veckan och lägga upp den då.
vet att han hade låtit mig lägga upp dom men tror han hade gnällt över hur han blev på bilderna så för att vara på den säkra sidan så skiter jag i det.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

b and a

Gjorde en rakpermanent idag , han har otroligt lockigt hår så slutresultatet efter en behandling blir inte spik rakt utan det lugnar ner lockarna. Behandlingen kommer vi att göra om om cirka 1-2 månader så hans hår blivit lite längre, då kommer vi även få ett mycket rakare resultat
Det jag upplever med denna rakpermanent det är faktiskt att håret får en bättre kvalite än tidigare , det blir mjukare och faktiskt glansigare.
FÖRE
EFTER
Tänkte för ansiktet då jag inte frågat om lov att lägga upp dom ;)
Tycker  inte att dessa bilder ger resultatet någon rättvisa men ska försöka ta en ny bild i veckan och lägga upp den då.
vet att han hade låtit mig lägga upp dom men tror han hade gnällt över hur han blev på bilderna så för att vara på den säkra sidan så skiter jag i det.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback