Bakis söndag aka våffeldagen ?

Känner mig riktigt hängig idag även fast jag i stort sett sovit igen hela dagen :p i badkaret , i sängen .tilöbaka till badkaret och somnade tillochmed på golvet då jag tyckte där va svalt och skönt :) så fick jag täcke och kudde av pojkvännen och sov som en bebis :) rekommenderar att testa sova på golvet lite då och då så mår ryggen finfint sen haha
Nä hur jag kan ha varit såhär trött idag vet jag inte men kan tänka mig att jg kommer klättra på väggar ikväll :p nu är jag iaf utvilad för en helt ny vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Bakis söndag aka våffeldagen ?

Känner mig riktigt hängig idag även fast jag i stort sett sovit igen hela dagen :p i badkaret , i sängen .tilöbaka till badkaret och somnade tillochmed på golvet då jag tyckte där va svalt och skönt :) så fick jag täcke och kudde av pojkvännen och sov som en bebis :) rekommenderar att testa sova på golvet lite då och då så mår ryggen finfint sen haha
Nä hur jag kan ha varit såhär trött idag vet jag inte men kan tänka mig att jg kommer klättra på väggar ikväll :p nu är jag iaf utvilad för en helt ny vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback