hjärta ghd =) test nummer 1

Idag testade jag ghds rootlift och volume foam och I like .. Produkterna luktar helt fantastiskt och får upp en otrolig volym och stadga utan att bli för hård och få håret att se glanslöst ut.
Jag handdukstorkade håret och spratýade först i rootliften i hela botten, drog sedan i mousen i alla längder.
Jag valde att föna hennes hår med en rundborste för att få en fin struktur med volym och svall;)
Har du ingen rundborste eller känner att du helt enkelt inte kan så rekomenderar jag dig att föna håret upp och ner för att få ett bra resultat.
Kundens hår är rätt så glansigt och tunt så ett bra mouse är ett måste vid fönning för att man ska kunna forma det lite. Tyckte därför att dessa lite strävare produkter funkade perfekt på henne då det gav ett lite hårdare hårstrå utan att ta bort den fina glansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

hjärta ghd =) test nummer 1

Idag testade jag ghds rootlift och volume foam och I like .. Produkterna luktar helt fantastiskt och får upp en otrolig volym och stadga utan att bli för hård och få håret att se glanslöst ut.
Jag handdukstorkade håret och spratýade först i rootliften i hela botten, drog sedan i mousen i alla längder.
Jag valde att föna hennes hår med en rundborste för att få en fin struktur med volym och svall;)
Har du ingen rundborste eller känner att du helt enkelt inte kan så rekomenderar jag dig att föna håret upp och ner för att få ett bra resultat.
Kundens hår är rätt så glansigt och tunt så ett bra mouse är ett måste vid fönning för att man ska kunna forma det lite. Tyckte därför att dessa lite strävare produkter funkade perfekt på henne då det gav ett lite hårdare hårstrå utan att ta bort den fina glansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback