Knega hårt

Ja idag har man jobbat från ca 10-20.00 ! Trött i fötterna huvudet och axlarna ! Och samma gäller torsdag fredag :o kommer min kropp att orka ? Är nervös att den ska strejka för sen jobbar jag lördag söndag också och måndag 10-20 igen ju och kan absolut inte bli kass! Någon som har tips på hur man håller sig i form då man jobbar såhär mycket för känner på mig att jag kommer bli dålig. Illamående och halsont nu så ska nog gå och lägga mig!

Btw skulle ha ätit cirka 1400 cal idag men blev nog närmare 1800 men ja kroppen hade nog sagt ifrån annars :) men känner mig nöjd ändå :)

Hoppas ni gillar bilderna från hårförlängningen idag :) på tisdag är det miiiin tur


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar det att göra en hårförlägning?

2012-05-10 @ 09:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Knega hårt

Ja idag har man jobbat från ca 10-20.00 ! Trött i fötterna huvudet och axlarna ! Och samma gäller torsdag fredag :o kommer min kropp att orka ? Är nervös att den ska strejka för sen jobbar jag lördag söndag också och måndag 10-20 igen ju och kan absolut inte bli kass! Någon som har tips på hur man håller sig i form då man jobbar såhär mycket för känner på mig att jag kommer bli dålig. Illamående och halsont nu så ska nog gå och lägga mig!

Btw skulle ha ätit cirka 1400 cal idag men blev nog närmare 1800 men ja kroppen hade nog sagt ifrån annars :) men känner mig nöjd ändå :)

Hoppas ni gillar bilderna från hårförlängningen idag :) på tisdag är det miiiin tur


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar det att göra en hårförlägning?

2012-05-10 @ 09:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback