Nightyyyy

Trött tjej säger nu godnatt :)
Idag har varit en fantastisk dag :) vaknade innan 09.00 av att det ringer på dörren . Min pojkvän säger "vem fan kan det vara?" men jag visste direkt att det va mina föräldrar som kommit en en vecka för tidigt för att överraska oss :) de har varit borta i typ en månad på sin 30 års smekmånad :)
Så blev mysfrukost och en massa snack sedan fick jag dra iväg mot jobb :( stod där hela dagen lång och led av att det va så fint väder ute :(
När jag slutade blev det grillmys hos oss med tjocka släkten :) <3 bad i jakuzzin som avslut .

Nu ska jag sova för klockan ringer tidigt :( ska upp och städa sedan njuta i solen i trädgården i någon timme innan man drar och jobbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hairfreak -

Nightyyyy

Trött tjej säger nu godnatt :)
Idag har varit en fantastisk dag :) vaknade innan 09.00 av att det ringer på dörren . Min pojkvän säger "vem fan kan det vara?" men jag visste direkt att det va mina föräldrar som kommit en en vecka för tidigt för att överraska oss :) de har varit borta i typ en månad på sin 30 års smekmånad :)
Så blev mysfrukost och en massa snack sedan fick jag dra iväg mot jobb :( stod där hela dagen lång och led av att det va så fint väder ute :(
När jag slutade blev det grillmys hos oss med tjocka släkten :) <3 bad i jakuzzin som avslut .

Nu ska jag sova för klockan ringer tidigt :( ska upp och städa sedan njuta i solen i trädgården i någon timme innan man drar och jobbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback